لزوم تغییر در دروس و کتاب های حوزه علمیه

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم تغییر در دروس و کتاب های حوزه علمیه، گفت: باید تجدیدنظر در راستای دروس و کتاب های حوزه اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری امروز (8اسفند) در ششمین اجلاسیه منطقه ای استان های فارس، بوشهر و هرمزگان و جامعه مدرسین حوزه علیمه قم گفت: اگر مطالبات رهبری معظم که لازمه حوزه های علمیه است بهتر و بیشتر از گذشته اجرایی شود، جوانان بر اساس علایق فطری و دینی خود به حوزه ها روی می آورند و مسئله کمبود روحانیون مرتفع می شود.


وی با یادآوری این مطلب که مسئله ظرفیت زمانی سال تحصیلی با حجم متون درسی جزو مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: در مقطع زمانی تعیین شده برای برنامه های درسی تناسبی وجود ندارد.


آیت الله دستغیب با اشاره به اینکه لزوم تغییر در دروس و کتاب های حوزه علمیه، تاکید کرد: باید تجدیدنظر در راستای دروس و کتاب های حوزه اتفاق بیفتد.


خاطر نشان می شود، ششمن اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه های علمیه کشور با علما و روحانیون فارس، بوشهر و هرمزگان که روز گذشته (7اسفند) در شیراز آغاز به کار کرد و تا عصر امروز با جمع بندی مطالب خود به کار خود پایان می دهد.


پایان پیام/

کد خبر 347823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha