آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در گلستان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: آزمون کتبی طرح حافظان قرآن کریم، صبح امروز (9 اسفند) همزمان با سراسر کشور در 5 حوزه استان گلستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد جواد رئوف سیدنژاد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان، صبح امروز (9 اسفند)در حاشیه برگزاری آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم در آستان مبارک امامزاده عبدالله گرگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: طرح تربیت حافظان قرآن کریم بنا به سفارش مقام معظم رهبری چند سال است که در سازمان اوقاف و امور خیریه در حال برگزاری است.
 

وی افزود: تاکنون بیش از 510 هزار متقاضی در کل کشور در این طرح ورود پیدا کردند که در استان نیز بیش از 13 هزار ثبت نام کردند.


حجت الاسلام رئوف سیدنژاد تصریح کرد: برای اجرای این طرح یکصد و 11مربی همکاری دارند که 60 نفر از این مربیان برای گذراندن دوره های آموزشی به شهر مقدس قم اعزام شدند.


وی با بیان اینکه آزمون کتبی طرح حافظان قرآن کریم امروز (9 اسفند) همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است، تصریح کرد: این آزمون در 5 حوزه گرگان، گنبد، آزادشهر، علی آباد و بندرگز در حال اجرا و برگزاری است.


مدیر کل اوقاف و امورخیریه گلستان خاطرنشان کرد: این آزمون در رشته های مانند حفظ یک ونیم جزء، 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و 30 جزء قرآن کریم در حال برگزاری است.


وی با اشاره به اینکه نتایج 15 روز بعد از آزمون اعلام خواهد شد، یادآورشد: نتایج آزمون این دوره از مسابقات توسط سایت اداره اوقاف و امور خیریه اعلام خواهد شد و جواب آزمون برای نفرات برتر به صورت پیامک اعلام خواهد شد.


حجت الاسلام رئوف سیدنژاد گفت: آزمون سراسری این طرح در سال آینده برگزار خواهد شد.


وی در خصوص کسب نمرات قبولی، افزود: باتوجه به اینکه امتیاز کامل این آزمون 100 نمره است اما افرادی که بتوانند 70 نمره این آزمون را کسب کنند موفق به دریافت گواهی نامه خواهند شد و نفرات برتر که نمرات بالاتر را دریافت می کنند برای آزمون کشوری اعزام خواهند شد.


پایان پیام /

کد خبر 347984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha