تجهیز 20 کانون مساجد به تجهیزات کتابخانه ای

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از تجهیز 20 کانون تازه تأسیس استان به اقلام و تجهیزات کتابخانه ای به مناسبت سالروز تأسیس کانون های مساجد خبر داد.

حجت الاسلام علی رمضانی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: 18 اسفند مصادف با سالروز تأسیس کانون های مساجد است که در همین راستا برنامه های متعددی در سطح استان قزوین اجرا می شود.
 

وی ادامه داد: یکی از این برنامه ها تجهیز کانون های تازه تأسیس به اقلام و تجهیزات کتابخانه ای است که 20 کانون که بیشتر در مناطق محروم و روستایی هستند، با 320 میلیون ریال اعتبار از این تجهیزات و اقلام بهره مند می شوند.
 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: برای این منظور 45 قفسه کتاب، 30 میز مطالعه، 120 عدد صندلی به کانون های تازه تأسیس داده خواهد شد، همچنین تابلوی سردرب 100 کانون نیز به آنها تحویل داده می شود.
 

وی تصریح کرد: همایش بزرگداشت 18 اسفند، نشست مطبوعاتی با خبرنگاران، غبارروبی مزار شهدا و سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه از دیگر برنامه های بیست و یکمین سالروز تأسیس کانون های مساجد در استان قزوین است.
 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: همچنین به مناسبت 18 اسفند، دیداری نیز با امام جمعه الوند، امام جمعه تاکستان، امام جمعه بوئین زهرا و نماینده ولی فقیه در استان قزوین با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خواهیم داشت که در این دیدار ها از اعضای کانون های مساجد نیز تقدیر خواهد شد.
 

وی یادآور شد: امیدواریم با برگزاری این برنامه بتوانیم هرچه بیشتر فعالیت های کانون های مساجد را برای مردم تبیین کنیم.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 348194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha