لزوم تنوع و جذابیت جهت آموزش مفاهیم دینی به نوجوانان وجوانان

خبرگزاری شبستان: مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری کوثر مسجد النبی(ص) شهرستان بابل تنوع و جذابیت در فعالیت های فرهنگی و هنری جهت آموزش مفاهیم دینی به نوجوانان وجوانان را امری ضروری دانست.

محمد قلبی آهنگری، مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری کوثر مسجد النبی(ص) شهرستان بابل امروز(10 اسفند) در آستانه بیست و یکمین سالگرد راه اندازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: این کانون ها به دلیل همجواری با مساجد فضایی امن و سالم برای رشد معنوی و تربیت دینی و سپری کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان سالم هستند.


وی با بیان اینکه روزمرگی مهمترین آفت کارهای فرهنگی است و باید از این موضوع جلوگیری کرد، اظهار داشت: داشتن برنامه های مدون و کارساز در مقابله با جنگ نرم و هجمه های فرهنگی دشمنان از اساسی ترین فعالیت های کانون های مساجد است.


قلبی، تنوع و جذابیت در فعالیت های فرهنگی و هنری جهت آموزش مفاهیم دینی به نوجوانان وجوانان و برنامه‌های تشویقی را امری ضروری دانست.


وی با بیان اینکه تنها خواسته دشمن از هجمه های فرهنگی و جنگ نرم تخریب و از بین بردن ارزش های انقلاب و خالی شدن مساجد و ضربه زدن به اعتقادات دینی جوانان می باشد، گفت: کانون های مساجد به دلیل حضور تمامی گروه های سنی در برنامه های ملی و مذهبی در جهت احیای کارکردهای مساجد که همان رسیدن به مسجد طراز اسلامی است، تلاش کنند.


قلبی از برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان و اساتید فعال در حلقه های معرفت، تجلیل از قاریان برتر طرح تلاوت نور، مراسم نکوداشت 18اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری به همراه سخنرانی حجت الاسلام هادی نصیرایی در کانون فرهنگی و هنری کوثر مسجد النبی(ص) شهرستان بابل خبر داد.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 348232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha