طلاب به تبلیغ مسائل دینی توجه جدی داشته باشند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: طلاب باید توان علمی خود را در کنار تجربه‌های تبلیغی ارتقا دهند و به این امر مهم نیز مبادرت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری امروز (10 اسفند) در چهاردهمین اجلاسیه مدیران حوزه‌های علمیه سفیران هدایت گفت: علما وظیفه مرزبانی از دیانت مردم را دارند و باید از تهاجمات جلوگیری کرد.


وی تصریح کرد: اهل بیت(ع) برای زمینه‌سازی و ایجاد سنت رسول‌الله(ص) تلاش‌های بسیاری انجام دادند که بعد از ایشان و در دوران غیبت علما و مراجع عظام تقلید این وظیفه را بر عهده دارند.


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان بر علیه تشیع گفت: برخی از دشمنان شایعه‌ای مبنی بر اینکه شیعه علمیت نداشته و تنها به نقل حدیث می‌پردازد دست زده‌اند در صورتی که نمی‌دانند، سید رضی، شیخ مرتضی و شیخ طوسی حرکت علمی تکامل یافته‌ای که شیخ مفید آن را پایه‌گذاری کرده بود در حوزه‌های علمیه ایجاد کردند.


آیت‌الله موسوی‌جزایری تاکید کرد: علامه حلی در این مسیر ابتکار به خرج داد و فقه تطبیقی با تکیه بر فقه اهل بیت (ع) را بنیان نهاد و توانست ارجحیت فقه شیعه را ثابت کند.


وی گفت: مرجع ما کتاب و سنت است و باید در زمینه آموزش به طلاب با قوت عمل کنیم که در مدارس علمیه سفیران هدایت فعالیت‌های خوب و ارزنده‌ای صورت گرفته است.


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: طلاب باید توان علمی خود را در کنار تجربه‌های تبلیغی ارتقا دهند و به این امر مهم نیز مبادرت داشته باشند.
پایان پیام/

کد خبر 348320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha