سبک زندگی اسلامی و مهدوی در جامعه پیاده شود

خبرگزاری شبستان: عضو شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی برسبک زندگی اسلامی، گفت: بایستی سبک زندگی اسلامی و مهدوی در جامعه پیاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، فاطمه زهرا هلال بیرجندی، عضو شورای اسلامی شهر بیرجند و مسئول امور بانوان بنیاد مهدی موعود(عج) خراسان جنوبی امروز ظهر (10 اسفند) در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: کار در حوزه بانوان به سبب اینکه بانوان در مرکز تعلیم و تربیت قرار دارند عمیق و درعین حال مشکل است.


وی با تاکید براینکه بایستی در راستای ارتقاء فرهنگ در تمامی زمینه ها بویژه فرهنگ مهدویت در حوزه بانوان تلاش کنیم، بیان داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بایستی سبک زندگی اسلامی و مهدوی در خانواده و جامعه پیاده شود.


وی تصریح کرد: به منظور ارتقاء فرهنگ اسلامی و مهدوی تاکنون برنامه ریزی ها و همکاری هایی با سمن ها، مساجد و مراکز فرهنگی و در سطح نوجوانان در مدارس انجام شده است.


حجت الاسلام حسین کمیلی، معاون پژوهشی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(ع) نیز در این جلسه، گفت: یکی از مهم ترین رسالت های شیعه زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت(عج) و فرهنگ سازی جهت گسترش گفتمان مهدویت است.


وی با اشاره به اختصاص بودجه های عمرانی در سازندگی شهر توسط شهرداری، افزود: بایستی در زمینه کارهای فرهنگی نیز اقداماتی مانند؛ نصب المان با موضوع مهدویت در سطح شهر همزمان با آغاز سال جدید انجام شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 348348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha