بهزیستی در خدمت به توانخواهان موفق عمل کرده است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: سازمان بهزیستی در راستای خدمت به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش این سازمان موفقیت های بسیاری داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آیت الله محمد نقی لطفی، امام جمعه ایلام، ظهر امروز(10 اسفند) در دیدار با مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان، اظهار کرد: بهزیستی به عنوان دستگاهی مردم نهاد در خدمت رسانه به جامعه هدف که توانخواهان و سایر افراد بوده گامهای موثر و مهمی برداشته است.


وی، خدمت به مددجویان را سازمان بهزیستی مقدش دانست و افزود: خدمت در بهزیستی عبادتی ارزشمند بوده که مورد رضای پروردگار قرار دارد و در رفع مشکلات نیازمندان و معلولان جامعه اقدامات لازم انجام را می دهد.


امام جمعه ایلام، با بیان اینکه بهزیستی یکی از ارزشمندترین سازمان های کشور است که با عزیزتزین قشر جامعه ارتباط دارد، تصریح کرد: بهزیستی از دستگاه های خدمت رسان به جامعه معلول و توانخواهان است که تا کنون توانسته در این زمینه خول عمل کند.


آیت الله لطفی، با تاکید بر بر رفع مشکلات روحی و روانی مددجویان و حفظ آرامش روحی آن ها، ابراز کرد: رفع مشکلات نیازمندان به ویژه توانخواهان در پیشگاه خداوند کاری بسیار ارزشمند بوده و بهزیستی برای ارایه خدمات مطلوب نیازمند تامین اعتبار مورد نیاز است.


مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار، گفت: درصد بالایی از کارکنان این دستگاه ایثارگران بوده که رسالت اصلی امروز آنها افتخارآفرینی و تلاش برای خدمت مطلوب به مردم است.


شهریار مهردادی، با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که پیرو ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد، اظهار کرد: بیانات نماینده ولی فقیه در استان را در کنار رسالت خویش به کار خواهیم گرفت.


وی، تصریح کرد: بهزیستی طرح ها و برنامه های مهمی برای کاهش، کنترل و ارتقا سطح سلامت افراد جامعه بر عهده دارد.


مهردادی، در پایان، خواستار تعامل و همراهی مسوولان استان برای تحقق اهداف این دستگاه و خدمت مطلوب به جامعه هدف شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 348396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha