بهره برداری از پروژه گازرسانی به 5 روستا و یک واحد صنعتی در کلاله

خبرگزاری شبستان: با حضور معاون عمرانی استانداری گلستان گاز 5 روستا و یک واحد صنعتی شهرستان کلاله به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، در ادامه روند گازرسانی در استان و به منظور بهره مند کردن هموطنان از این موهبت پاک، طی مراسم با شکوهی با حضور مروتی معاون عمرانی استانداری گلستان تعداد 6 پروژه گازرسانی شهرستان کلاله در محل مسجد روستای تمر قره قوزی مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

رمضانعلی سنگدوینی، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان درخصوص جزئیات 6 پروژه گاز رسانی شهرستان کلاله، گفت: این پروژه ها شامل 5 روستای تمر قره قوزی، چروک پیشکمر، کسر پیشکمر، آق یاجی و کولی بایندر و همچنین یک واحد صنعتی است.


وی افزود: گاز رسانی به این پروژه ها افزون بر 22 میلیارد و 710 میلیون ریال هزینه در برداشته است ضمن اینکه بیش از 6 هزار و 200 نفر از مردم شریف شهرستان از نعمت گازطبیعی بهره مند خواهند شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت گاز گلستان، سنگدوینی اظهار داشت: در شهرستان کلاله از مجموع تعداد 117 روستای موجود تعداد 102 روستا قابلیت گاز رسانی دارد که تاکنون به تعداد 66 روستای شهرستان مذکور گازرسانی شده است.


مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در پایان بر اهمیت رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی تاکید کرد و از مشترکین خواست تا در این رابطه نکات ایمنی را مورد توجه قرار داده و مصرف خود را بدرستی مدیریت کنند.


پایان پیام/

 

کد خبر 348756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha