برگزیدگان مسابقه "جلوه های عاشورا" تقدیر می شوند

خبرگزاری شبستان:‌ مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای مسجد صاحب الزمان(عج) روستای راوه دلیجان از برگزاری مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه "جلوه های عاشورا" خبر داد.

محمد مهدی جعفری، مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای مسجد صاحب الزمان(عج) روستای راوه دلیجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همزمان با شب ولادت با سعادت پیام رسان کربلا حضرت زینب(س) 20 نفر از کسانی که در مسابقه کتابخوانی جلوه های عاشورا برگزیده شده بودند طی مراسمی تقدیر می شوند.


وی افزود:‌ این مسابقه از متن کتاب جلوه های عاشورا بین اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای و نمازگزاران مسجد در ایام محرم و صفر برگزار شد.


جعفری ادامه داد: در مراسمی که به مناسبت سالروز ولادت خجسته حضرت زینب(س) و روز پرستار در مسجد برگزار می شود به پرستار درمانگاه روستا و اسامی زینب جوایزی اهدا می شود.


مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای مسجد صاحب الزمان(عج) روستای راوه دلیجان اظهار کرد: مسابقه مقاله نویسی نیز در ماه محرم بین اعضای کانون با موضوع "چرا ائمه(ع) از نسل امام حسین(ع) هستند؟" و "دلایل پیروزی انقلاب" برگزار شد که به بهترین مقالات نیز جوایزی اهدا می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 349329

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha