بسیج بهترین الگوی مشارکت مردمی است

خبرگزاری شبستان: مسئول انجمن بسیج رسانه و مطبوعات استان ایلام، گفت: بسیج بهترین الگوی مشارکت مردمی در تمام صحنه ها و عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، عظیم پیرانی، مسئول بسیج رسانه و مطبوعات سازمان بسیج هنرمندان استان ایلام، صبح امروز(13 اسفند) در دیدار شورای مرکزی این انجمن با استاندار ایلام، گفت: شجره طیبه بسیج در ابتدای شکل گیری تا کنون با استفاده همه طرفیت های مردمی توانسته است که خدمات فراوانی به ارائه کند.


وی، افزود: یکی از مصادیق بارز آن دوران 8 سال دفاع مقدس بوده که همه پتانسل های مردمی را در مقابل دشمنان متجاوز منسجم کرد.


مسئول انجمن بسیج رسانه و مطبوعات استان ایلام، ابراز کرد: امروز نیز بعد از جنگ تحمیلی دشمنان در فضا و عرصه ای دیگر وارد عمل شده و با ابزار رسانه به جنگ عقیده، باورهای جوانان، جنگ خزنده و نرم متوسل شده اند این امر بر ضرورت بسیج رسانه ای کشور برای مقابله با این توطئه و تهدیدها می افزاید.


پیرانی، بیان کرد: امروز نیز ضرورت مشارکت مردم بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و بهترین الگوی مشارکت مردمی، شجره طیبه بسیج است که امروز بسیج می تواند زمینه مشارکت های اجتماعی و رسانه ای در جامعه ایجاد کند.


وی، گفت: بسیج در جنگ سخت منسجم عمل کرده و امروز نیز در عرصه جنگ نرم نیز می تواند با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در این عرصه وارد شده و با بسیج رسانه در مقابل تهدیدات دشمن از ابراز رسانه بهره گیری لازم را در جهت تعالی و ترقی کشور داشته باشد.


مسئول انجمن بسیج رسانه و مطبوعات استان ایلام، گفت: این انجمن در دو سال گذشته تشکیل شده و هم اکنون نیز در حدود 150 نفر عضو از اصحاب رسانه و مطبوعات این استان و خبرنگاران است که توانسته در راستای بهره گری از توان و ظرفیت بسیج و رسانه، خدمات خوبی به اعضای انجمن ارائه کند.


پیرانی، برگزاری اردوهای مشهد مقدس، برگزاری دوره ها حلقه صالحین برای خبرنگاران، برگزاری نشست های خبری با مسئولان استان، اجرای برنامه های فرهنگی مناسب از برنامه های این انجمن بوده است.


وی، اظهار کرد: در سال آتی نیز برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری، عکاسی خبری با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هرمندان استان و همچنین برگزاری اردوی راهیان نور برای خبرنگار استان در دستور کار قرار دارد.


مسئول انجمن بسیج رسانه و مطبوعات استان ایلام، هدف از تشکیل این انجمن را ارائه و بیان حقیقت، اخبار صحیح در راستای ایجاد فضای امید و نشاط عنوان و خاطرنشان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ و ارزش های اسلامی، ایرانی و از جمله منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی از اولویت های برنامه های این انجمن است.


پایان پیام/

 

کد خبر 349549

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha