کانون های مساجد بهترین مکان جهت تقویت بنیه دینی و اعتقادی جوانان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل روابط عمومی استاندار یزد از کانون های مساجد به عنوان بهترین مکان جهت تقویت بنیه دینی و اعتقادی جوانان یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، داود پاک طینت مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد،ظهر امروز در بازدید از دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد و خبرگزاری شبستان ،ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در حوزه مساجد گفت: گفتمان غالب جامعه باید گفتمان مسجد محور باشد.


وی مساجد را اولین و مهمترین مکان برای بروز توانایی های یک جوان دانست و افزود:کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید با برنامه ریزی و برگزاری برنامه های متنوع زمینه های لازم را جهت حضور جوانان در مساجد مهیا سازند.
 

پاک طینت اظهار داشت:کانون های مساجد که عنوان فرهنگی وهنری را به خود گرفته اند بهترین مکان برای اعتماد خانواده ها جهت تقویت بنیان های مذهبی و اعتقادی جوانان می باشد.


مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد افزود:کانون ها باید با فعالیت های خود اعتماد قلبی خانواده ها را نسبت به سپردن فزرندانشان به این مجمو عه ها جذب نمایند.


وی با اشاره به تقدس نام مسجد در اذهان عمومی جامعه گفت:نام مسجد سنگین،گرانبها و معنوی می باشد و کانون ها باید جهت حفظ این نام تلاش نمایند.


پاک طینت با اشاره به کارکردهای مسجد در صدر اسلام افزود: بسیاری از مشکلات جامعه را می توان در مساجد حل نمود ولی جامعه ما امروز از این مسئله غافل می باشد.


وی با بیان اینکه هر اتفاق در مسجد می توان یک خبر باشد افزود:گفتمان غالی رسانه ها باید به سمت مساجد و فعالیت های مساجد باشد. 

پایان پیام/

 

کد خبر 349605

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha