اشتغال‌زایی 180 مددجوی زیر پوشش بهزیستی در قزوین

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی استان قزوین از اشتغال‌زایی 180 مددجوی زیر پوشش این اداره کل در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، حسین افشارمقدم بیان کرد: تعهد اشتغال اداره کل بهزیستی استان قزوین در سال جاری 300 نفر بوده است که تاکنون اشغال ایجاد شده این اداره کل برای مددجویان 180 نفر بوده که با اجرای برنامه‌ هایی تلاش شده تا تعهد داده شده را عملی کنیم.
 

وی ادامه داد: تعهد اداره کل بهزیستی استان قزوین در سال گذشته 607 نفر بوده است، این تعهد اشتغال به 766 نفر رسید که نسبت به تعهد داده شده بیش از 26 درصد رشد داشته است.
 

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اعلام کرد: دفتر کارآفرینی و اشتغال از جمله فعالیت‌ های معاونت مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان قزوین است.
 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی قزوین، وی توضیح داد: معرفی مددجویان برای دریافت تسهیلات با کارمزد چهار درصد به بانک و پرداخت سرمایه کار و معرفی به سازمان فنی حرفه‌ ای برای کسب مهارت و آموزش، معرفی به کارفرمایان، صاحبان صنایع برای ایجاد اشتغال برای مددجویان زیرپوشش اداره کل بهزیستی قزوین از جمله فعالیت ‌های این دفتر است.
 

افشار مقدم خاطر نشان کرد: ایجاد مشاغل خانگی و توسعه تعاونی توسط مددجویان و ایجاد اشتغال از طریق قانون سه درصد و حمایت‌های بیمه ‌ای از مددجویان زیر پوشش از دیگر وظایف بهزیستی است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 349647

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha