اختصاص بیش از یک ‌میلیارد ریال به مسکن معلولان لنده

خبرگزاری شبستان:رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده از اختصاص مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال به مسکن معلولان و افراد خود سرپرست و زنان بی سرپرست در شهرستان لنده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، نورعلی کاظمی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده ضمن تبریک سال نو به همه معلولان و روشندلان تحت حمایت سازمان بهزیستی اظهار کرد: سال 93 سال خدمت و توانمند سازی معلولان در زمینه های مختلف به خصوص حوزه اقتصاد است.

وی افزود: سازمان بهزیستی مهمترین وظیفه خود را حمایت مادی و معنوی از معلولان ذهنی ، جسمی و حرکتی و سایر معلولیت ها می داند و در این بین از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده تصریح کرد: یکی از مهم ترین برنامه های اداره بهزیستی شهرستان لنده پیگیری و ساخت مسکن معلولان می باشد که در سال 92 برای بیش از 45 نفر اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 404هزار ریال اختصاص یافت که طی هفته های آینده به حساب ابن 45 نفر واریز خواهد شد.

وی یادآور شد: مبالغ اختصاص یافته به معلولین یک نفره مبلغ 40 میلیون ریال و دونفر به بالا مبلغ 60 میلیون ریال است.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی لنده، کاظمی خاطرنشان ساخت: بیشترین دغدغه خادمان معلولین در نهاد مقدس بهزیستی توانمند کردن معلولین در حوزه اشتغال و تامین مسکن مقاوم و مورد نیاز معلولین است.

وی در ادامه تاکید کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد مهم ترین مقوله است که در برنامه های کاری سازمان بهزیستی است که بصورت ویژه رسیدگی و برنامه ریزی خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده در پایان تصریح کرد:توزیع اعتبار مسکن معلولین درحوزه های اجتماعی و توانبخشی صورت خواهد گرفت و به کسانی تعلق خواهد گرفت که دارای پروانه ساخت از شهرداری و یا نامه از بنیاد مسکن داشته باشند که ثبت نام در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 355842

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha