مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی شهدای بهزیستی گلستان افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی شهدای بهزیستی گلستان، امروز (15 اسفند) با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مسیر جنگلی توسکستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، رقیه رحمانی، مدیرکل بهزیستی استان گلستان در این مراسم افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت پنج هکتار و با صرف هزینه یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار از منابع ملی به بهره برداری رسید.
 

وی ادامه داد: ساخت این مجتمع در (26 اسفند91) آغاز شد و اکنون در (15 اسفند 92) به بهره برداری فاز دوم آن رسیده ایم.
 

رحمانی با بیان اینکه مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی شهدای بهزیستی گلستان با دارا بودن 48 سوییت و 180 تخت مجزا در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تامین اعتبارهای بعدی در این راستا، در سال آینده به بهره برداری فاز سوم آن دست یابیم.


مدیرکل بهزیستی گلستان اذعان داشت: بهره مندی جامعه هدف سازمان بهزیستی، رشد و اعتلای ارزش های دینی، مذهبی، فرهنگی و غیره و ایجاد بستر مناسب در جهت رشد و تقویت ابعاد جسمانی، روانی و اخلاقی جامعه هدف از جمله اهداف ساخت این مجتمع است.
 

مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی شهدای بهزیستی گلستان ظهر امروز با حضور رئیس سازمن بهزیستی کشور، قائم مقام وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی، استاندار، نمایندگان مجلس و جمعی دیگر از مسئولان استانی افتتاح شد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 350325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha