اجرای طرح آرامش بهاری در 90 بقعه متبرکه در قزوین

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از اجرای طرح آرامش بهاری از 28 اسفند تا 15 فروردین در 90 امامزاده و بقعه متبرکه قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام مصطفی نوروزی بیان کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری به منظور تقویت باورهای دینی و مذهبی و نیز بهره‌ برداری مطلوب از فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه در 90 امامزاده و بقعه متبرکه قزوین برگزار می شود.
 

وی ادامه داد: اجرای طرح آرامش بهاری چند سالی است در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می شود.
 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: هدف از برگزاری این طرح، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات عید نوروز، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقاء سطح فکری، فرهنگی زائران و مسافران نوروزی، تبلیغ و ترویج سنت ‌های اصیل اسلامی به هموطنان و خدمت ‌رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقمندی در زائران بقاع و اماکن متبرکه و مسافران نوروزی است.
 

وی اعلام کرد: زمان اجرای طرح آرامش بهاری ا ز 28 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه است که در بقاع متبرکه همراه با اجرای برنامه های مختلف اجرایی می شود.
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت الاسلام نوروزی به مراسم تحویل سال نو اشاره کرد و گفت: همزمان با آغاز تحویل سال نو، پخش زنده پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی‌ در بقاع متبرکه مجری طرح صورت خواهد گرفت.
 

وی خاطر نشان کرد: همچنین اجرای برنامه‌های قرائت قرآن با حضور قاریان ممتاز، سخنرانی، مناجات خوانی، قرائت زیارت آل یاسین و قرائت دعای تحویل سال از مواردی است که در بقاع متبرکه مجری طرح انجام می شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 349651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha