خدمت رسانی به محرومان رسالت بسیج جامعه پزشکی است

خبرگزاری شبستان: مدیر تعلیم و تربیت بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: مهمترین رسالت بسیج جامعه پزشکی خدمت رسانی به اقشار آسیب دیده و محرومان جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان،حجت الاسلام ˈخان باباییˈ در همایش بسیج جامعه پزشکی که به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه (س) در عملیات والفجر هشت با حضور بسیجیان قشر جامعه پزشکی و مسوولان برگزار شد، افزود: بسیج جامعه پزشکی از اقشار نمونه بسیج است.


وی افزود: بسیج جامعه پزشکی رسالت خود را با هدف خدمت رسانی به محرومان آغاز کرده و سالهاست خود از اقشار نمونه بسیج است.


مدیر تعلیم و تربیت بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به اهمیت حلقه های صالحین در اقشار بسیج گفت: حدود سه سال است که حلقه های صالحین کار خود را در قشر بسیج جامعه پزشکی آغاز کرده است و از این حیث نیز بسیج جامعه بسیجی در بین اقشار 22 گانه بسیج رتبه نخست کشوری را از آن خود کرده است.


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز گفت: همه عبادات را اگر در یک کفه گذاشته و خدمت به مردم را در کفه دیگر آن قرار دهید با یکدیگر برابری می کند.


سردار ˈعلی استادحسینیˈ با بیان اینکه پزشکان در احیای روح انسان ها می توانند نقش داشته باشند، گفت: احیای یک نفر مساوی با احیای همه انسان هاست.


وی گفت: بهترین مکان برای خدمت همان جایگاه شما پزشکان و پرستاران است.


به گزارش روابط عمومی سپاه استان سمنان،فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در رابطه با بیمارستان صحرائی که امسال در منطقه طرود شاهرود برپا شد، گفت: باید با تمام قوا سعی بر افزایش برپایی این گونه بیمارستان ها در استان سمنان باشیم.


 در این همایش با اهدای لوح تقدیر از 56 نفر از مربیان، متربیان، سرگروه ها و رابطین بسیج جامعه پزشکی در استان سمنان تجلیل شد.


پایان پیام/.
 

کد خبر 349770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha