برگزاری دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی 93 در اردبیل

خبرگزاری شبستان: دوره بازآموزی طرح امداد و نجات نوروزی 93 در اردبیل به همت جمعیت هلال احمر اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، این دوره آموزشی صبح امروز (14 اسفند) با هدف افزایش توان عملیاتی نجاتگران جاده ای، ارتقا سطح ضریب ایمنی جاده ها و کمک به رانندگان و مسافران حادثه دیده در نوروز با حضور بیش از 250 نفر نجاتگر از سراسر استان در محل هتل رضوان سرعین برگزار شد.


در این دوره آموزشی سه روزه، پرسنل و امدادگران دوره امداد جاده با شرکت در کلاس های عملی و تئوری این دوره آگاهی های لازم در خصوص مدیریت صحنه تصادف، کار عملی با ست نجات هیدرولیک و پنوماتیک، مبانی ایمنی در برخورد با سوانح حمل و نقل، تثبیت پزشکی مصدومان (خونریزی، احیای قلبی و ریوی، ثابت سازی، شکستگی، آتل بندی و بانداژ) و اطفای حریق با دستگاه های hne را سبک می کنند.


گفتنی است نجات گران پس از موفقیت در آزمون نهایی، جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی سال 93 در پایگاه های بین شهری و گردنه های پر تردد استان مستقر می شوند.


**برگزاری دوره آموزشی آشنایی با تخلفات اداری در جمعیت هلال احمر اردبیل

در این دوره آموزشی بهرام غیبی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، گفت: یک دوره آموزشی تحت عنوان آشنایی با تخلفات و تنبیهات اداری و شناخت هیات های رسیدگی کننده به مدت 6 ساعت و با حضور بیش از 180 نفر از کارکنان هلال احمر استان و شعب تابعه در این استان برگزار شد.


وی، افزود: این دوره آموزشی که با هدف ارتقا سطح علمی پرسنل انجام می گیرد، شرکت کنندگان آموزش های لازم در خصوص تخلفات اداری، مجازات ها، آئین نامه و دستورالعمل های رسیدگی به تخلفات اداری را کسب می کند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، غیبی، تصریح کرد: در این دوره آموزشی ضمن خدمت، پرسنل جمعیت ضمن آشنایی کامل با قوانین در آزمون پایان دوره که در محل مرکز علمی و کاربردی جمعیت هلال احمر استان برگزار می شود، شرکت می کنند.


گفتنی است، به قبول شدگان در آزمون گواهی پایان دوره 8 ساعته از طرف موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران صادر خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 349779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha