اردوهای سازندگی هجرت 3 در هفت روستای استان اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: استاندار اردبیل از برگزاری اردوهای هجرت 3 در هفت روستای این استان خبر داد و گفت: 116 گروه جهادی در این اردوها شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل پیش از ظهر امروز( 14 اسفند) در جلسه هماهنگی اردوهای جهادی هجرت 3 استان اردبیل، اظهار داشت: 20 گروه جهادی وارد استان اردبیل شده تا در قالب طرح هجرت 3 به عمران و آبادانی روستاهای استان اقدام کنند.


وی، با بیان اینکه روستاهای انتخاب شده براساس اولویت جهاد سازندگی هستند، افزود: نیروهای جهادی طرح هجرت نقش موثری در محرومیت زدایی از روستاهای استان دارند و به دلیل اینکه اجرای پروژه ها وتعمیرات با سطح وسیع در این زمان کم مقدور نیست، باید نهایت استفاده را از ظرفیت نیروهای جهادی انجام داد.


خدابخش، با اعلام اینکه 116 گروه جهادی در اردوهای هجرت 3 استان اردبیل شرکت می کنند، ادامه داد: انجام اقداماتی برای محرومیت زدایی از روستاهای استان ضروری است و در این راستا حرکت و اقدام جوانان، برای تحقق این مهم به جای گذراندن بیهوده وقت خود، ستودنی است.


استاندار اردبیل، هدف از اجرای این طرح را کمک به سازندگی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: هدف اصلی این طرح تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و افزایش روحیه تعاون در بین شرکت کنندگان در این طرح است.


96 گروه از استان اردبیل در طرح هجرت 3 شرکت می کند

 در ادامه این جلسه سرهنگ حمید امیریان، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در سخنانی با اشاره به شرکت 20 گروه جهادی میهمان در طرح هجرت 3 استان اردبیل، گفت: 96 گروه نیز از خود استان در این طرح شرکت می کند.


امیریان، با اشاره به فعالیت 220 هزار نفر نیروی انسانی در طرح هجرت سال گذشته استان اردبیل، تصریح کرد: تاکنون 74 ساختمان و بنای عمرانی و خدمات‌رسان در روستاهای استان با همت نیروهای جهادی شرکت کننده در طرح هجرت احداث کرده ایم.


مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، سیاست طرح هجرت را انجام کارهای عام‌المنفعه و محرومیت زدایی از مناطق روستایی و محروم عنوان کرد و گفت: آبرسانی به 9 روستا، احداث غسالخانه، مسجد، خانه بهداشت و خانه عالم از دیگر اقدامات انجام شده توسط گروه های جهادی است.


پایان پیام/
 

کد خبر 349889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha