شعارهای جهادی باید به معرفت جهادی تبدیل شود

خبرگزاری شبستان:‌ مسئول مرکز حرکت های جهادی کشور گفت:‌ می‌توان با حرکت‌های جهادی تاثیری در قلب مردم به جای گذاشت که هر فرد را به یک جهادگر تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محمد مظفری صبح امروز(17اردیبهشت) در همایش سازمان بسیج سازندگی سپاه روح الله با اشاره به اینکه برای رسیدن به معرفت جهادی شعار کافی نیست، گفت: برای حرکت‌های جهادی باید معرفت جهادی پیدا کرد و برای رونق حرکت‌های جهادی باید مردم را شیفته این گونه‌ حرکت‌ها کرد.


مسئول مرکز حرکت های جهادی کشور با اشاره به اینکه ایمان و اعتقاد بزرگترین معرفت یک جهادگر است، گفت: اگر معرفت و شناخت جهادی به معنای واقعی نداشته باشیم نمی‌توانیم در مسیر جهاد قدم برداریم.

 

وی با اشاره به اینکه عرصه جهادی، عرصه کار کردن با نداشته‌ها است، تصریح کرد: حرکت‌های جهادی احیا کننده زندگی است و اختراع امروز نیست.

 

مظفری با بیان اینکه الگوی حرکت‌های جهادی توسط امام راحل تبیین شده است، افزود: مقام معظم رهبری نیز به خوبی بر این امر تاکید دارند.

 

وی افزود: پس از گذشت بیش از ده سال از تشکیل بسیج سازندگی توسط مقام معظم رهبری، بسیج سازندگی و حلقه‌های مطالعاتی که مأمور به این کار بودند، منظومه و نقشه جامع حرکت‌های جهادی را تدوین کردند تا تمام حرکت‌های جهادی کشور بر اساس این منظومه شکل گرفته و به راه خود ادامه دهد.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی بسیج، مسئول مرکز حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی گفت: از طرفی بعد از اینکه سال‌های زیادی از حرکت‌های جهادی اوایل انقلاب می‌گذرد، لزوم زنده کردن جریانی که در آن سال‌ها فعالیت چشمگیری داشتند به طور جدی احساس می‌شود و وجود خصوصیاتی چون نشاط، تلاش، فضای معنوی، کار و فعالیت‌های سازنده و همچنین فقر زدایی و ایجاد روحیه امید در مناطق محروم و رفع فقر فرهنگی که از برکات و ثمرات اردوهای‌های جهادی است.


پایان پیام/
 

کد خبر 365779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha