کارگران پرچم داران عرصه شکوفایی و سازندگی هستند

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: کارگران پرچم داران عرصه شکوفایی و سازندگی هستند که شبانه روز برای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، نادر صفرزاده، معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استاندار آذربایجان غربی ظهر امروز (10 اردیبهشت) در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان که در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق برگزار شد، گفت: در راستای تحقق شعار سال باید از اسراف و ریخت و پاش پرهیز کرد چرا که کاهش هزینه های غیر ضرور از مهم ترین مواردی می باشد که برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باید در نظر گرفته شود.


وی افزود: برای ارتقای ظرفیت های بخش تولید در کشور باید از تولید کنندگان داخلی حمایت شود زیرا این امر خود گامی برای نهادینه سازی الگوی مصرف صحیح در جامعه است.


صفرزاده خاطر نشان کرد: آموزش و فرهنگ سازی دو مولفه مهم برای تحقق مدیریت جهادی در جامعه هستند که مدیران دستگاه های اجرایی استان با برنامه ریزی ها ی لازم و با به کارگیری این دو مولفه می توانند زمینه های تحقق مدیریت جهادی در جامعه را فراهم سازند.


این مسئول، در ادامه اشتغال‌زایی، کارآفرینی، بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی را از مهم ترین سیاست های دولت تدبیر و امید برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با همکاری و مشارکت مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی بتوان این سیاست ها را اجرایی کرد.


گفتنی است، در پایان این مراسم از از 19 کارگر نمونه شرکت توزیع نیروی برق و 4 نفر از فعالان مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.


همچنین لازم به ذکر است، مرکز آموزشی شرکت توزیع نیروی برق استان نیز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی افتتاح و به بهره برداری رسید.


پایان پیام/
 

کد خبر 363624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha