26 گروه جهادی در خراسان شمالی شناسنامه دار شدند

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی، از شناسنامه دار شدن 26 گروه جهادی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ سرهنگ دانیال نقویان، مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی در نشست هم اندیشی سرگروه های جهادی ویژه بسیج مساجد و محلات که در محل ساختمان شهید برونسی شهرستان بجنورد برگزار شد، در خصوص فعالیت گروه های جهادی در سطح استان گفت: با توجه به عملکرد گروه های جهادی مساجد و محلات در سال گذشته شاهد فعالیت بسیار خوب این گروه ها در سال 1392 در مناطق محروم و مرزی بودیم.

 وی عنوان کرد: گروه های جهادی در تمام عرصه ها می توانند فعال باشند اما در عرصه های فرهنگی و آموزشی باید به صورت گسترده وارد شوند چرا که 70 درصد فعالیت های جهادی فقط فرهنگی است.

 وی با بیان این مطلب که این نشست ها کمک فراوانی را به گروه های جهادی می کند، اضافه کرد: اینگونه نشست ها از سوی دبیرخانه هدایت حرکت های جهای استان قدرت تمرکز و تفکر فعالیت های جهادی را در گروه ها فعال می کند و ظرفیت و توانایی گروه های جهادی را در مناطق محروم برای ارائه خدمات رسانی بهتر بالا می برد.

 نقویان ادامه داد: بسیج مساجد و محلات با شناسنامه دار شدن 26 گروه جهادی ظرفیت خوبی را در استان برای حضور در مناطق محروم سال آینده ایجاد خواهد کرد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی، مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان شمالی در ادامه با پرسش و پاسخ از سر گروه های جهادی به بخشی از دغدغه ها و مشکلات این گروه ها پاسخ داد.

 گفتنی است؛ سیدرضا گوهری مسئول امور مبلغین دبیرخانه هدایت حرکت های جهادی خراسان شمالی نیز مباحثی در خصوص تداوم حرکت های جهادی و ارتباط مستمر با روستاهای هدف بیان کرد.

 پایان پیام/

کد خبر 307817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha