ساخت 45 پروژه عمرانی توسط بسیج سازندگی در گلستان

خبر گزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان با اشاره به پروژه های محرومیت زدایی، گفت: در حال حاضر 45 پروژه در حال ساخت است که تا سه ماهه آینده به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حسن ملک حسینی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان، ظهر امروز (16 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: در بخش محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان توانست تعداد یکصد و 91 پروژه را در سال گذشته به اتمام برساند.


وی با اشاره به اینکه 9 باب خانه نیازمند در روستاهای استان ساخته شده است، افزود: این پروژه ها با حداقل هزینه انجام شده است و به لحاظ کیفیت، امنیت و زیبایی در حد اعلی بوده است.


ملک حسینی با اشاره به پروژه های در حال ساخت، اظهارداشت: در حال حاضر 45 پروژه در حال ساخت است که حداکثر تا سه ماهه آینده به اتمام خواهد رسید.


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: بانک محرومیت زدایی با کمک استانداری گلستان انجام شده است.


وی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی، یادآورشد: بحث اقتصاد مقاومتی که از شش ماه دوم سال 92 از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد بازدیدهایی از مکان های فعال و غیر فعال استان انجام شد وافراد موفق و غیر موفق شناسایی شدند.


ملک حسینی خاطرنشان کرد: برای شناسایی ظرفیت ها در بخش کشاورزی و اقتصاد 30 روستا به عنوان نمونه انتخاب شدند که برای آنان فرم تعریف شد.


وی با اشاره به اینکه جلسات بسیاری با دستگاه های مختلف برگزار شده است، گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی 300 جلسه با دستگاه های مختلف برگزار شده که اتفاقات خوبی در این زمینه رخ نداده است.


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه گلستان سومین تولید کننده مرغ صنعتی کشور است، افزود: باتوجه به ورود 600 هزار مرغ بومی و محلی در استان، توانستیم یک هزار دستگاه جوجه کشی را در سطح استان توزیع کنیم.


وی در خصوص شعار اقتصاد مقاومتی که هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولید کننده باید باشد، اظهارداشت: اگر بتوانیم به این نقطه برسیم به هدف خود خواهیم رسید.


ملک حسینی با بیان اینکه در بحث پرورش ماهی جای کار بسیار است، تصریح کرد: در این راستا کارشناسان ارشد استان به کارگیری شده است که بالغ بر 400 واحد بچه ماهی پرورش می یابند.


وی تصریح کرد: برای انجام پرورش ماهی توانستیم مجوز یک هزار چاه آب را دریافت کنیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 365486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha