بهره مندی از ایده های فرهیختگان در راستای سازندگی آذربایجان غربی

خبرگزاری شبستان: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: اساتید دانشگاه ها با عنوان پرچم داران علم و نو آوری می توانند در کنار مدیران اجرایی در راستای عمران و سازندگی استان نقش مهمی را ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، هادی بهادری، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ظهرامروز(6 اردیبهشت) در نخستین نشست هم اندیشی با اساتید دانشکده فنی دانشگاه ارومیه که در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد، گفت: با بهره مندی از ایده های اساتید دانشگاه ها در اجرای پروژه های عمرانی و مدیریت شهری می توانیم شاهد نتایج مثبتی در کیفیت طرح ها و پروژه ها باشیم.


وی، با بیان اینکه دانشگاه ها بزرگ ترین مرکز ایده پردازی هستند، افزود: دانشگاهیان با طرح ایده های خود در بخش های اجتماعی، اقتصادی و عمرانی می توانند در راستای توسعه روز افزون استان گام های بلندی را بردارند.


بهادری خاطرنشان کرد: نظارت بر نحوه طراحی و اجرای پروژه ها، اصلاح روش ها از مهم ترین مواردی است که می توان در آن زمینه از مشاوره های اساتید دانشگاه ها بهره مند شد.


این مسئول ابراز امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت دانشگاه ها، مشارکت و همکاری فرهیختگان و مسئولان اجرایی شاهد توسعه روز افزون استان باشیم.


گفتنی است، که در پایان این جلسه هریک از اساتید دانشگاه به ارائه نظرات خود در مورد توسعه و حل مشکلات استان پرداختند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 362173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha