اردوهای جهادی و بسیج سازندگی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری شبستان: مسئول معاونت تربیت و آموزش بسیج سپاه استان اصفهان، گفت: اردوهای جهادی و بسیج سازندگی از مصادیق اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام محمد علی شکیب، مسئول معاونت تربیت و آموزش بسیج سپاه استان اصفهان، در حاشیه همایش مراسم رونمایی از کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» مقام معظم رهبری در حسینیه شهدای سپاه کاشان به خبرنگار شبستان در اصفهان گفت: مجموع برنامه های عقیدتی، فرهنگی، هنری، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و سایر پروژه های عمرانی که به همت اردوهای جهادی و بسیج سازندگی اجرا می شود از مصادیق اقتصاد مقاومتی در توسعه و تقویت فرهنگ و رونق و شکوفایی اقتصاد کشور است.

 

وی تلاش جمعی و همگانی در تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» را تاکید کرد و گفت: عملیاتی شدن این دغدغه عظمای ولایت توسط تمامی افراد اجتماع به ویژه مجموعه ها و نهادهای حقیقی و حقوقی در سراسر کشور ضروری است.

 

به گفته وی، معاونت تربیت و آموزش بسیج سپاه در اجرای این کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی می تواند وظایف خود را در حوزه فرهنگ سازی و نهادینه کردن گفتمان ولایت انجام می دهد.

 

این مسئول فرهنگی عقیدتی سپاه، اظهار داشت: سپاه و بسیج از طریق حلقه های تربیتی صالحین در کنار دیگر نهادها می تواند گفتمان ولایت در فرهنگ سازی مباحث اقتصاد و فرهنگ را معرفی و موجبات تحقق آن را فراهم کند.

 

*آغاز دوره های مقدماتی سپاه برای شجره صالحین از امروز"6اردیبهشت"

 

حجت الاسلام شکیب، گفتمان سازی کلام ولایت در دوره های متعدد آموزشی حلقه های صالحین برای سرگروه ها و مربیان را از وظایف اصلی این حلقه ها عنوان کرد و گفت: در خصوص گفتمان ولایت در تقویت فرهنگ و اقتصاد کشور به ویژه اقتصاد مقاومتی نیز با آغاز دوره های آموزشی مقدماتی سپاه صاحب الزمان(عج) برای این حلقه ها از امروز شنبه (6 اردیبهشت) هزاران نفر سرگروه ارائه مباحث گفتمان ولایت را آموزش می بینند.

 

وی با اشاره به برگزاری سه روزه این دوره های آموزشی مقدماتی برای شجره صالحین افزود: این دوره ها در قالب برنامه های اردویی جالب و جذاب برای سرگروه ها و مربیان در سطح استانی و شهرستانی برگزار می شود.

 

گفتنی است، رونمایی از کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» مقام معظم رهبری با حضور آیت الله نمازی در جمع بیش از یک هزار نفر از سرگروه ها و مربیان حلقه های تربیتی صالحین، تجلیل از مادر محمد جعفر زیلوچی شهید تازه تفحص شده کاشانی بدست آیت الله نمازی) و تقدیر از مادران حلقه های صالحین از پایگاه های مختلف بسیج ناحیه کاشان از جمله برنامه های مراسم رونمایی این کتاب در همایش عاشقان ولایت کاشان در حسینیه شهدای سپاه این شهرستان بود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 361898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha