کارگران مشارکت تمام قد در سازندگی و بالندگی انقلاب دارند

خبرگزاری شبستان: معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کارگران با اندیشه، قدرت بازو و خلاقیت، مشارکت تمام قد در سازندگی و بالندگی انقلاب دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، زهرا اربابی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان امروز(9 اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت هفته کارگر و تجلیل از کارگران گفت: کارگران جانفشانه و متعهدانه برای توسعه کشور تلاش می کنند.
 

وی به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بر آحاد مردم جامعه واجب است که سهم و نقش خودشان را به عنوان تولید کننده و مصرف کننده، کارگر و کارفرما در تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری مشخص کنند.
 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار استان بیان داشت: در راستای تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری باید گفتار به موازات کردار و عمل باشد.
 

اربابی خاطرنشان کرد: خدمت با اراه الهی، خستگی ناپذیر در کار ، اعتماد به نفس، ابتکار عمل و خلاقیت، مشارکت اجتماعی، توجه ویژه به مستضعفین، ایثار و مسئولیت پذیری از ویژگی های بارز مدیریت جهادی است که متاسفانه امروزه این مولفه ها در اجتماع کم رنگ شده است.
 

وی افزود: اقتصاد مقاومتی تکیه بر ظرفیت های داخلی به جای نگاه به بیرون دارد. اصلاح رفتار مردم یک جامعه در امر اقتصاد و فرهنگ یک امر تدریجی است و یک شبه اتفاق نمی افتد.
 

این مقام مسئول با بیان اینکه کارگران با اندیشه، قدرت بازو و خلاقیت، مشارکت تمام قد در سازندگی و بالندگی انقلاب دارند، بیان داشت: تاریخ مشارکت تمام قد کارگران در سازندگی و بالندگی قبل و بعد از انقلاب گواهی می دهد که چگونه با اندیشه، قدرت بازو و خلاقیت در راه رفاه و آبادانی کشور تلاش کردند.
 

پایان پیام/

کد خبر 363238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha