ائمه جماعات مساجد فرماندهان مبارزه با جنگ نرم هستند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان گلوگاه گفت: ائمه جماعات مساجد در هر شهر و روستایی به عنوان بازوان اصلی و فرماندهان مبارزه با جنگ نرم هستند که می طلبد جهت ایجاد تعامل با ائمه جماعات بیشتر تلاش شود.

حجت الاسلام حسین میر احمدی، امام جمعه شهرستان گلوگاه امروز(14اسفند) در گفتگو با خبرنگار شبستان به مناسبت بیست و یکمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری در راس امور قرار گیرد و برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی در تمامی موارد کانون ها گنجانده شود.

 

وی تجهیز کتابخانه، ایجاد و فعال سازی سالن های نمایش برای ارائه فیلم های مفید، برپایی کلاس های مختلف فرهنگی هنری، اردوهای تفریحی و آموزشی، برگزاری گفتمان های دینی، تجلیل از فعالان کانون ها و برترین عضو کانون و ... را از جمله موارد مهم و اساسی اعلام کرد که هر کانون باید نبست به این موضوعات واکنش مثبتی داشته باشد.

 

حجت الاسلام احمدی بررسی و شناسایی محورهای تهدید دشمن در حوزه عملیات روانی و جنگ نرم را اساس و محور برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد دانست و تاکید کرد: مسئولان فرهنگی و اجرایی استان و شهرستان های نسبت به این مهم دقت نظر داشته باشند زیرا که کشور باید از زیر حملات سنگین تهاجم فرهنگی دشمن پیروز بیرون آید.

 

امام جمعه شهرستان گلوگاه با بیان اینکه کلیپ های فرامین مقام معظم رهبری به صورت مداوم و مستمر باید در کانون های فرهنگی و هنری و حتی مساجد پخش شود، خاطرنشان کرد: سخنرانی های مقام معظم رهبری هر کلمه و جمله اش دارای مفهوم و رمزی است که بایستی آن را برای جوانان و نوجوانان تبیین و واگویی کرد.

 

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه شناسایی راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان باید جزو برنامه های اصلی مسئولان فرهنگی قرار گیرد، عنوان کرد: ایجاد وحدت رویه در اجرای برنامه های آموزشی بصورت مستمر و پایه الزامیست.

 

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: مبارزه اصولی با عدم رعایت حجاب و عفاف با ارج نهادن عملی به مفاهیم کاربردی ارزشمند اسلام ناب و اتخاذ تدابیر مناسب جهت رفع موانع فعالیت های کانون و تقویت نکات مثبت آنها لازمه تبیین اهداف و تحقق و منویات مقام معظم رهبری است.

 

امام جمعه شهرستان گلوگاه تصریح کرد: ائمه جماعات در هر شهر و روستایی به عنوان بازوان اصلی و فرماندهان مبارزه با جنگ نرم هستند که می طلبد جهت ایجاد تعامل با ائمه جماعات بیشتر تلاش شود.

 

وی در پایان ضمن تاکید نسبت به فراهم کردن زمینه تعامل بیشتر ائمه محترم جماعات با کانون های فرهنگی و هنری مساجد اظهار کرد: مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد سعی در ایجاد تعامل و ارتباط گیری با ائمه جماعات داشته باشند.


پایان پیام/

کد خبر 349835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha