دانش‏آموزان گلستانی با نقش دین در زندگی آشنا شدند

خبرگزاری شبستان: معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان گلستان از برگزاری کلاس‏های آموزشی نقش دین در زندگی با همکاری این حوزه و اداره‏کل آموزش و پرورش استان برای دانش آموزان شهرهای گرگان و گنبد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‏الاسلام والمسلمین مراد پارسایی، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان گلستان با بیان اینکه استاد این دوره، حجت‏الاسلام والمسلمین مهدی فاطمی‏منش، استاد مدرسه علمیه سفیران هدایت گرگان بود، گفت: کلاس‏های فوق از روز یکشنبه (11 اسفند)آغاز شده و روزسه‏شنبه (13 اسفند) به پایان رسیدند.


وی اهداف برگزاری کلاس‏های آموزشی نقش دین در زندگی را نشر فرهنگ و معارف اسلامی و آشنایی دانش‏آموزان با کارکردهای مثبت دین در زندگی برشمرد.


به گزارش روابط‏عمومی حوزه علمیه استان گلستان، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان گلستان خاطرنشان کرد: دانش‏آموزان مقاطع راهنمایی و متوسطه مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی مشمول فراگیری این آموزش‏ها بودند.
 

حجت‏الاسلام پارسایی با بیان اینکه کلاس‏های آموزشی نقش دین در زندگی به مدت دو ساعت در هر مدرسه برگزار شد، ادامه داد: شش مدرسه در این طرح آموزشی قرار داشتند.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 349878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha