دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بندر آستارا گفت: دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید از آنان حمایت ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه بندر آستارا، امروز(14 اسفند) در مراسمی که به مناسبت هفته تربیت اسلامی در مدرسه استثنایی حکیم نظامی این شهر برگزار شد با تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و دبیران مدارس استثنایی در تربیت دانش آموزان این مراکز اظهار کرد: مدیران و دبیران مدارس استثنایی در تربیت دانش آموزان این مراکز زحمات بسیاری می‌کشند و کار آنان نزد پروردگار متعال پاداشی والا دارد.


وی تصریح کرد: تلاش‌های کارکنان مدارس استثنایی بندر آستارا بر هیچکس پوشیده نیست چرا که این افراد با صبر و حوصله به امر خطیر تعلیم و تربیت دانش آموزان می پردازند.


امام جمعه بندر آستارا، دانش آموزان را آینده سازان ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: همه دست به دست هم دهیم و در راستای حل مشکلات دانش آموزان استثنایی کشور گام برداریم.


حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه دانش آموزان استثنایی در بسیاری از جهات از انسان های عادی برتر هستند، گفت: برتری این دانش آموزان را می توان در خلق آثار هنری آنها مشاهده کرد.


گفتنی است، در پایان این مراسم نمایشگاه صنایع دستی دانش آموزان مدارس حکیم نظامی و عدالت بندر آستارا در مدرسه حکیم نظامی با حضور مسئولان محلی افتتاح شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 349941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha