ارتباط قلبی بین مردم و حاکمیت موجب طمع دشمنان شده است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: استعدادهای درخشان و ارتباط قلبی بین مردم و حاکمیت موجب طمع دشمنان شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مرتضی صفری در دیدار با نخبگان و کارآفرینان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان با اشاره به هجمه‌های استکبار در دشمنی با کشور اظهار داشت: به نظر می‌رسد، علت اینکه دشمن از ایران هراس دارد، انرژی هسته‌ای نیست، بلکه موضوعی که موجب طمع دشمنان شده است همین استعدادهای درخشان و ارتباط قلبی است که بین مردم و حاکمیت وجود دارد.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و تدبیر ایشان در تاسیس کمیته امداد اذعان داشت: امام برای هر موضوع برنامه داشتند و در ادامه مسیر نیز مقام رهبری با طراوت و درایت انقلاب را هدایت کردند و امیدواریم در نهایت انقلاب به دست صاحب اصلی آن سپرده شود.
 

این مسئول با بیان اینکه دستاورد مهم نظام خارج شدن استفاده از امکانات از انحصار یک عده خاص عنوان کرد و گفت: این موضوع یکی از برکات نظام محسوب می‌شود.
 

وی در ادامه با تاکید بر رسیدن به موفقیت با اتکا بر تلاش و پشتکار اظهار داشت: رسیدن به موقعیت‌های برتر علمی با داشتن شرایط اقتصادی و امکانات فراوان هنر نیست و این امر زمانی ارزشمند است که فرد با تلاش خود بتواند درجات علمی را کسب کند.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه خطاب به نخبگان اظهار کرد: هر کدام از شما می‌توانید یک الگو برای جامعه باشید و همانند یک موتور محرکه عمل کنید، اما این امر در سایه تلاش، همت و غیرت حاصل می‌شود.
 

این مسئول با بیان اینکه موفقیت در گرو تلاش و پشتکار به دست می‌آید، اذعان داشت: خیلی از ما فکر می‌کنیم که برای موفق شدن باید هوش بالا داشته باشیم ولی اینطور نیست، همیشه افرادی موفق هستند که تلاش بیشتری داشته باشند.
 

صفری در ادامه با اشاره با تاکید بر اعتماد به حکمت خداوندی بیان کرد: خداوند در همه حال به یاد بندگان است و در صورتی که دری از حکمت به سوی بندگان بسته شود، دری از رحمت به سوی آنها باز می‌شود.
 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در ادامه به 11 هزار طرح اشتغال فعال کمیته امداد استان اشاره کرد و گفت: جای خوشحالی دارد که افراد خودکفا شده با اجرای این طرح‌ها با هزینه بسیار کم به این درجه از توانمندی رسیده‌اند.
 

صفری در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد مطلوب صدا و سیما در حوزه‌های مختلف برنامه‌سازی در زمینه خدمات کمیته امداد اشاره کرد و بیان داشت: این اقدامات در راستای اطلاع رسانی مطلوب و مشارکت بیشتر مردم در این طرح‌‌های اجرایی کمیته امداد صورت می‌گیرد.
 

این مسئول در ادامه با اعلام اینکه هم اکنون نیز صدا و سیما آمادگی لازم را برای همکاری با کمیته امداد در راستای اطلاع رسانی خدمات ارائه شده دارد، اضافه کرد: همچنین این سازمان می‌تواند درصورتی که نخبگان تمایل داشته باشند، نسبت به برنامه‌سازی در زمینه علل موفقیت کارآفرینان و دانشجویان موفق اقدام کند.
 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، وی در بخش پایانی سخنان خود به بحث اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی این است که ما مدیریت اقتصاد کشور را دست بگیریم، با اتکا به نفس و بدون اتکا به اینکه کسی در بیرون از کشور به ما کمک خواهد کرد.
 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان همچنین به خودکفایی کشور در زمینه ساخت موشک‌های بالستیک و علوم انرژی هسته‌ای و ظرفیت‌های ایجاد شده برای غنی سازی بیش از 20 درصد انرژی هسته‌ای اشاره کرد و گفت: این در حالی است که سال‌ها پیش در کشور قادر به ساخت حتی یک سیم‌خاردار نیز نبودیم و این قلم جنس نیز از کشورهای دیگر تهیه می‌شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 350090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha