برپایی ایستگاه صلواتی در گنبد پیرمحمد ملکشاهی

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از برپایی ایستگاه صلواتی در حرم مطهر امامزاده پیرمحمد(ع) شهرستان ملکشاهی خبر داد.

حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(15 اسفند) در این خصوص به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: این ایستگاه صلواتی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) به همت کانون فتح روستای گنبد پیرمحمد برپا می شود.


وی، با بیان اینکه اعضای این کانون همچنین به مناسبت 18 اسفند بسته های فرهنگی به زوار این امامزاده اهدا می کنند، افزود: در آستانه سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد برنامه های ویژه ای در این کانون اجرا می شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با بیان اینکه به مناسبت 18 اسفند بیش از 20 نوع برنامه متنوع فرهنگی و هنری در سطح کانون های استان برگزار می شود، ابراز کرد: اعضای کانون فرهنگی و هنری فتح عصر امروز با برپایی ایستگاه صلواتی از زوار این امامزاده پذیرایی خواهند کرد.


چراغی پور، با بیان اینکه در حال حاضر 154 کانون فرهنگی و هنری در مناطق روستایی این استان فعالیت دارند، تصریح کرد: به مناسبت 18 اسفند برنامه های ویژه فرهنگی، اجرای مسابقات کتابخوانی، بازی های بومی و محلی، دیدار با خانواده شهدا و حضور اعضای کانون ها در نماز جماعت در سطح روستاهای این استان برگزار می شود.


وی، در پایان خاطرنشان کرد: گردهمایی فعالان کانون ها، افتتاح 28 کانون فرهنگی و هنری با حضور مسئولان، برگزاری جشن تلاش در زرین آباد، نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری و دیدار با مسئولان فرهنگی و اجرایی استان از جمله برنامه های 18 اسفند است.


پایان پیام/
 

 

 

کد خبر 350180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha