مسجد پایگاه تنظیم برنامه زندگی انسان بر مبنای تفکر دینی است

خبرگزاری شبستان: معاون آموزش و پژوهش ستادعالی کانون‌های مساجد کشور با بیان اینکه انسان باید برای اولویت های زندگیش برنامه ریزی کامل داشته باشد، گفت: مسجد پایگاه تنظیم برنامه زندگی انسان بر مبنای تفکر دینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محمد رضا جعفری، معاون آموزش و پژوهش ستادعالی کانون‌های مساجد کشور ظهر امروز(15اسفند) در همایش گرامیداشت بیست و یکمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد با بیان اینکه آنچه جوامع، کشور و خانواده را اداره می کند اندیشه است، اظهار داشت: انسان در زندگی فردی و اجتماعی خود نیازمند یک برنامه منسجم است که در سراشیبی زندگی با شکست مواجه نشود.


وی با اشاره به اینکه اندیشه در زندگی انسان نقش اساسی را ایفا می کند، افزود: انسان اگر در زندگی اندیشه نداشته باشد هیچگاه به هدف متعالی خود نخواهد رسید.


معاون آموزش و پژوهش ستادعالی کانون‌های مساجد کشور با بیان اینکه انسان باید برای اجرای اولویت های زندگیش برنامه ریزی کامل داشته باشد، گفت: مسحد پایگاه تنظیم برنامه زندگی انسان بر مبنای تفکر دینی است.


جعفری تصریح کرد: آنچه که بر اساس اندیشه های تحمیل شده از سوی لبیراسیم و مارکسیسم برنامه ریزی شود نتایج زود گذر دارد چرا که تفکرات غیر دینی ماندگار نیست.


وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر اساس ایده های متعالی به پیروزی رسید، گفت: انسان یک موجود ملکوتی است و باید برنامه زندگیش نیز بر اساس مفاهیم دینی تنظیم شود که بهترین مکان برای تبیین و رشد تفکرات دینی مسجد است.


معاون آموزش و پژوهش ستادعالی کانون‌های مساجد کشور با بیان اینکه نقطه صفر فعالیت های فرهنگی مسجد است، اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد منشا ترویج تفکرات دینی است که باید در راستای گسترش این تفکر به بیرو ن از مرزها نیز تلاش زیادی انجام شود.


وی گفت: مدل فعالیت های فرهنگی باید توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد به جامعه ارائه شود چرا که اصالت در حرکت فرهنگی مسجد است.


پایان پیام/


 

کد خبر 350321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha