هنر دست بانوان کاشانی در عتبات عالیات افتخاری ماندگار برای کاشانی ها

خبرگزاری شبستان: رئیس بنیاد فرهنگی مصلی نژاد، اظهارداشت: بافت فرش های عتبات عالیات در کاشان پروژه ای ملی و تاثیرگذار در کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی و افتخاری ماندگار از هنر دست بانوان کاشانی در عتبات عالیات است.

عباس مصلی نژاد، رئیس بنیاد فرهنگی مصلی نژاد، در بازدید از کارگاه فرش بافی عسگریین روستای محمد آباد مرکزی به خبرنگار شبستان در اصفهان اظهار داشت: بافندگان این فرش ها نیز به منزله خادمان معنوی و دارای اجر و قرب بالا در محضر خدا و اهل بیت(ع) هستند.

 

وی، خود را خادم کوچک این بافندگان دانست و تصریح کرد: آرزوی وی قبولی این اقدام فرهنگی - معنوی کوچک در پیشگاه خداوند است.

 

به گفته وی، بنیاد فرهنگی مصلی نژاد قدردان تمامی زحمات ماندگار و ارزشمند بافندگان فرش عتبات عالیات در کاشان است که اسامی این بزگواران را به عنوان تاثیر گذارترین افراد برای همیشه به اندیشه خواهد سپرد.

 

رئیس بنیاد فرهنگی مصلی نژاد، از بانوان بافنده کاشانی در پروژه ملی مذهبی فرش بافی عتبات عالیات در منطقه کاشان به عنوان بهترین بندگان خدا با اجر معنوی مضاعف و پربرکت یاد کرد و افزود: ارزش هنر دستان شما هنرمندان در صنعت فرش دستبافت به عنوان باقیات الصالحات ارزنده در حرم های مطهر به یادگار خواهند ماند.

 

گفتنی است، رئیس بنیاد فرهنگی مصلی نژاد و اساتید دانشگاه تهران در سفر یکروزه خود به کاشان از کارگاه های فرش بافی عتبات عالیات و خانه تاریخی طباطبائی های این شهرستان دیدن کردند.

 

پایان پیام/

کد خبر 350588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha