برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی ومذهبی در کتابخانه مرکزی اردبیل

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و مذهبی از 17 الی 25 اسفند در محل کتابخانه مرکزی اردبیل دایر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، صادق فرهمند امین، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، صبح امروز (17 اسفند)، اظهار داشت: این نمایشگاه با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان و مجتمع فرهنگی مذهبی ولایت در حال برگزاری است.


وی، با بیان اینکه کتاب و محصولات عرضه شده در این نمایشگاه شامل تخفیف ویژه 20 درصدی هستند، افزود: در این نمایشگاه، کتب مختلف برای سنین نونهالان و کودکان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان و در حوزه های متعدد از جمله تاریخ مذهبی، فلسفه و حکمت، اخلاق، داستان و شعر، قرآن کریم و ادعیه مذهبی عرضه شده است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، فرهمند امین، ادامه داد: در کنار کتاب، محصولات فرهنگی و تولیدات دیجیتال در قالب لوح های فشرده نیز در این نمایشگاه ارائه شده است.


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ، با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه، هدف از برپائی نمایشگاه مذکور را آشنائی هرچه بیشتر شهروندان با فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ترویج فرهنگ مطالعه دانسته و تصریح کرد: کتابخانه مرکزی اردبیل بعنوان کتابخانه برتر کشور، طلایه دار فعالیتهای فرهنگی در استان است.


پایان پیام/
 

کد خبر 350620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha