فعالیت کانون‌های مساجد باید بر فرهنگ استوار باشد

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان اردستان گفت: فعالیت کانون‌های مساجد باید بر فرهنگ استوار باشد و آنها باید رسالت فرهنگی خود را اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، بهرام خواجه سعیدی، فرماندار شهرستان اردستان امروز در مراسم نکوداشت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: در حال حاضر مشکلات اقتصادی مختلفی در کشور ایجاد شده اما مقام معظم رهبری راهکار برون‌رفت از این مشکلات را به ما اعلام کرده‌اند.
 

 وی افزود: ما تلاش می‌کنیم که دوره کنونی را طی کرده و با نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در کشور، زمینه ایجاد فرصت‌های اشتغال و حل مشکلات اقتصادی کشور را فراهم می‌کنیم.
 

فرماندار اردستان با اشاره به ضرورت توجه به ظرفیت‌های کشور تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های کشور می‌تواند باعث حل بسیاری از مشکلات شده و زمینه بهبود شرایط اقتصادی را فراهم کند.
 

وی با اشاره به ضرورت استفاده از منابع انرژی کشور بیان داشت: ایران در حال حاضر رتبه نخست ذخایر گازی جهان را داشته و باید در این زمینه مدیریت لازم صورت گیرد تا درآمدهای مناسبی به کشور برسد.
 

خواجه‌سعیدی پیرامون فعالیت کانون‌های مساجد در شهرستان اردستان گفت: در حال حاضر در شهرستان اردستان 34 کانون فرهنگی هنری مسجد فعالیت کرده و این فعالیت‌های فرهنگی در سطح مساجد شهرستان به چشم می‌آید.
 

وی ادامه داد: همچنین 35 مسجد شهرستان طرح تلاوت نور را اجرا کرده‌اند و 12 کانون فرهنگی هنری مسجد شهرستان نیز دارای کتابخانه هستند.
 

فرماندار اردستان بیان داشت: کانون‌های مساجد با فعالیت‌های فرهنگی خود تاثیر قابل توجهی در مسائل فرهنگی داشته‌اند اما باید این تاثیرات افزایش یابد و تلاش کنیم که به اهداف فرهنگی انقلاب در شهرستان‌های کشور نزدیک شود.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 350799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha