برگزاری جشن تولد 100 کودک بی سرپرست در شیراز

خبرگزاری شبستان: مدیر موسسه خیریه عطر یاس نبوی از برگزاری جشن تولد 100 کودک بی سرپرست خبر داد و گفت: این جشن چهارشنبه در مجتمع گردشگری کاخ پارسه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، دکتر عباس عسکری، مدیرعامل موسسه خیریه عطر یاس نبوی امروز (17اسفند) در جمع خبرنگاران از برگزاری جشن تولد 100 کودک بی سرپرست خبر داد و گفت: این جشن چهارشنبه (21اسفند) از ساعت 19 تا 21 در مجتمع گردشگری کاخ پارسه برگزار می شود.


عسکری با اشاره به اینکه مؤسسه خیریه عطر یاس نبوی 2 هزار کودک بی سرپرست، بد سرپرست و خانواده های سرطانی را تحت پوشش دارد، افزود: 20 کودک به صورت شبانه روزی در خانه کودک این موسسه نگهداری می شوند.


وی تصریح کرد: هشت مربی تمام امور تربیتی و آموزشی این کودکان را به عهده دارند که تمام مربیان دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی هستند.


عسکری با اشاره به اینکه حدود یک هزار و 980 کودک از 2 هزار کودک ذکر شده نیز با ریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مورد حمایت قرار دارند که برای هر کودک مبلغ 500 هزار ریال در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: هزینه های خانواده های نیازمند دارو نیز توسط این موسسه تامین می شود.


مدیرعامل مؤسسه خیریه عطر یاس نبوی افزود: ماهانه 360 میلیون ریال هزینه جاری این موسسه است و در سیستم انفورماتیک این موسسه نیز تمامی کمک های مردمی اعم از نقدی و غیر نقدی طی مدت 24 ساعت به ثبت می رسد.


وی با اشاره به اینکه این موسسه عضو هیئت مدیره خانه خیرین استان فارس است، اظهار داشت: 600 نیکوکار به صورت مستقیم با این موسسه همکاری می کنند و پزشکانی نیز با این موسسه همکاری می کنند که بیماران قلبی و عروقی که توانایی پرداخت حق عمل را ندارند به صورت رایگان معالجه می کنند.


دکتر عسکری در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی در این موسسه نیز گفت: برگزاری مسابقات قرآن کریم، انجمن شعر و ادب، کلاس های آموزشی مختلف و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های فرهنگی اجرا شده است.


وی توجه به نیازهای معنوی و عاطفی این کودکان را مهمترین مسئله در این موسسه خواند که باید همواره مورد توجه مردم و خیرین باشد، افزود: برگزاری جشن های متعدد در این موسسه در دستور کار قرار گرفته است به گونه ای که برای دومین بار در ایران اسلامی قصد داریم جشن نوروز و تولد یکصد کودک بی سرپرست را در شیراز برگزار کنیم که دوره اول جشن نیز توسط این موسسه در سال گذشته برگزار شد.


پایان پیام/

کد خبر 350831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha