حضور در مساجد جوانان را در مقابل آسیب های فرهنگی بیمه می کند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزشیابی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، گفت:حضور جوانان و نوجوانان در مساجد باعث مصونیت آنان در مقابل آسیب های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان می شود.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی خراسانی، مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزشیابی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، صبح امروز(18 اسفند) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: دشمنان در سال های گذشته، با شیوه ها و روش های مختلفی درصدد کمرنگ کردن حضور جوانان در مساجد بوده اند.


وی، افزود: امروز اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد، برای مقابله با تهاج فرهنگی دشمنان به شیوه های کارآمد و به روز مجهز شده و به عنوان سربازان فرهنگی با توطئه های دشمنان مقابله می کنند.


مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزشیابی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، با اشاره به اینکه عصر حاضر، عصر رسانه و عصر انفورماتیک است، ابراز کرد: در عصری که عصر انفجار اطلاعات است وظیفه فعالان فرهنگی و مذهبی کشور دو چندان می شود.


حسینی خراسانی با بیان اینکه جوانان بزرگترین سرمایه کشور هستند، تصریح کرد: بیشترین سرمایه ایران اسلامی نیز جوانان بوده که امروز مورد توجه خاص دشمنان در هجمه های فرهنگی قرار گرفته اند.


وی با اشاره به راه اندازی پایگاه ها و سایت های اینترنتی مختلف توسط دشمنان، خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب با تشکیل گروهک های مختلف، هجمه های فرهنگی و راه انداختن جنگ نرم در خط مقدم مقابله با اعتقاد و ایمان فرزندان ایران اسلامی قرار گرفته اند.


مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزشیابی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در ادامه، افزود: در سال های گذشته، مقام معظم رهبری بر چهار مرحله، تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و در نهایت جنگ نرم دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی اشاره داشته اند.


حجت الاسلام حسینی خراسانی، با اشاره به اینکه در سال های اخیر شاهد جهش خوبی در بخش کیفی و کمی کانون فرهنگی و هنری مساجد در کشور بوده ایم، ابراز کرد: تعداد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در حال حاضر با حمایت دولت، به مرز 17 هزار کانون فرهنگی و هنری افزایش یافته است.


وی، در پایان، ایجاد کانون های تخصصی در رشته های مختلف، اجرای طرح تلاوت نور، گسترش کتابخانه های مساجد، راه اندازی خانه های نور و گسترش برنامه های ترویجی و تبلیغی را از جمله فعالیت های ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور عنوان کرد.


گفتنی است، مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزشیابی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برای حضور در آیین گرامی داشت 18 اسفند به استان ایلام سفر کرده است.


پایان پیام/

 

کد خبر 351012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha