دیدار رو در روی بیش از 2 هزار گلستانی با مسئولان عالی قضایی

خبرگزاری شبستان: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امسال بیش از 2 هزار نفر، رو در رو با رئیس کل دادگستری گلستان دیدار و گفتگو کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، احمد فاضلیان، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امسال بیش از 2 هزار نفر، رو در رو با رئیس کل دادگستری گلستان دیدار و گفتگو کرده اند.


وی افزود: در این دیدارها که پنجشنبه هر هفته برگزار می شود، مردم مطالبات، مشکلات قضایی و حقوقی خود را با مسئولان قضایی استان در میان می گذارند.


فاضلیان تصریح کرد: اعمال ماده 18، رسیدگی مجدد به پرونده هایی که رای آنها قطعی شده است، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان، اعلام شکایت در حوزه حقوق شهروندی و در خواست تسریع در رسیدگی به پرونده ها از عمده موضوعاتی است که مردم در این ملاقات ها مطرح می کنند.


به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان، وی ادامه داد: علاوه بر دیدارهای مردمی، تلفن گویای 129، سایت دادگستری به آدرس www.dadgolestan.ir ، صندوق های حقوق شهروندی نصب شده در همه حوزه های قضایی و حضور بازرسان حقوق شهروندی و آموزشی در حوزه های قضایی نیز پل های ارتباطی ما با مردم است.

 

رئیس کل دادگستری گلستان اظهارداشت: در همه حوزه های قضایی نیز مردم می توانند در روزهای دوشنبه به دفاتر رئیس دادگستری و دادستان ها مراجعه و رو در رو با آنان گفتگو کنند.


پایان پیام/

کد خبر 351129

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha