حمایت از کانون های مساجد موجب تحقق آرمان های مسجدی در جامعه می شود

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت و توسعه کانون های مساجد موجب تحقق آرمان های مسجدی و انقلابی در جامعه می شود.

سید امیر حسین قاضی زاده، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مساجد غنی ترین پایگاه و سنگر دفاع از ارزش های دینی است، به خبر نگار شبستان در مشهد گفت: کانون های مساجد باعت تقویت کارکردهای اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی در بین جوانان می شود.


وی افزود: مساجد محلی برای ارتباط مردم و مسئولان محسوب می‌شود و همچنین پایگاهی برای مسائل اجتماعی و رونق بهداشت، حل مشکلات اقتصادی، کمک به نیازمندان و محلی برای برگزاری مناسک و مراسم های دینی و ملی است.


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: کانون های فرهنگی وهنری مساجد نقش مثبت را در زمینه جذب جوانان به مسجد و توانمندسازی آنان در عرصه فرهنگ ایفا کرده است.
 

وی با اشاره به ظرفیت های کانون ها در عرصه های مختلف، تصریح کرد: حمایت و توسعه هرچه بیشترکانون های فرهنگی و هنری مساجد باعث تحقق آرمان های مسجدی و انقلابی در سطح جامعه می شود.


وی اظهار داشت: هر چه جوانان بیشتر به مساجد نزدیک شوند از سطح دسترسی دشمنان خارج می شوند و برنامه های سوء فرهنگی و تهاجم فرهنگی بر آنان کمتر اثر می گذارد.


قاضی زاده با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری در برابر جبهه جنگ نرم دشمن نقش آفرینی بسیار بالایی دارد، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد فعالیت های فرهنگی را در بین جوانان غنی می سازد.

 

وی افزود: کمک به هیات امنای مساجد برای رسیدگی به ایتام و نیازمندان، برگزاری مراسم مختلف در مناسبت های مذهبی و برگزاری برنامه های فرهنگی هنری و توان افزایی جوانان و نوجوانان تنها بخشی از آثار و برکات فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد محسوب می شود.


پایان پیام/

کد خبر 351373

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha