جمع آوری بیش از 105 میلیارد ریال زکات در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، از جمع آوری بیش از 105 میلیارد ریال زکات از ابتدای سال جاری تاکنون در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد اکبری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، با بیان این مطلب گفت: مردم خیر استان دارالعباده یزد در یازده ماهه سال 92، بیش از 105 میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی پرداخت کردند.

 

وی با بیان این مطلب تصریح کرد: زکات فریضه‌ای الهی است که با تلاش مبلغین و عاملان زکات در این استان، شاهد رشد مشارکت مردم در این زمینه و گسترش پرداخت آن بوده‌ایم.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، وی با اشاره به هزینه کرد زکات جمع آوری شده، افزود: زکات جمع آوری شده در این مدت در جهت رسیدگی به امور محرومان و اجرای 164 پروژه عام المنفعه شامل حوزه علمیه، مسجد، مجتمع فرهنگی، حسینیه، خانه عالم و غیرو هزینه شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، اظهار داشت: امسال برای نخستین بار طرح شجره طیبه اجرایی شد که بر اساس این طرح 600 اصله درخت در شهرستان ها و روستاها پلاک گذاری شد و با نظارت خیران در اختیار محرومان همان مناطق قرار داده شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 351431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha