دشمنان برای مقابله با ایران به تهاجم هوشمند روی آورده‌اند

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر، اظهار داشت: دشمنان برای مقابله با ایران به تهاجم هوشمند روی آورده‌اند و با جنگ نرم در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حمیدرضا مقدسی، رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر اصفهان، امروز در مراسم گرامیداشت بیست و یکمین سالگرد تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شاهین‌شهر اظهار داشت: باید گفت که در حال حاضر دشمنان از بخش تهاجم نرم عبور کرده‌اند و به قدرت هوشمند روی آورده‌اند که تمرکز آن بر جوانان و خانواده بوده است.
 

وی با اشاره به اهمیت توجه به جنگ نرم دشمنان و ضرورت مقابله با آن، تصریح کرد: این یک جنگ تمام عیار است که باید در آن خودمان را قوی کنیم و تلاش کنیم که در عرصه فرهنگی گام‌های اساسی برداریم.

 

وی با اشاره به ضرورت حمایت از فعالیت‌های کانون‌های مساجد ادامه داد: شورای اسلامی شاهین‌شهر 500 میلیون تومان به طرح‌های عملیاتی و تحقیقاتی اختصاص داده و می‌توانیم از بودجه خود در اختیار این کانون‌ها قرار دهیم تا طرح‌های خود را پیاده کنند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر اصفهان، افزود: البته اختصاص این بودجه به این معنی نیست که کانونی درخواست کمک دهد بلکه باید در قالب یک طرح عملیاتی یا تحقیقاتی ارائه شود تا بودجه لازم به آن اختصاص یابد.

 

مقدسی، خاطرنشان کرد: این شورا همکاری‌های لازم را انجام داده و اگر کانون‌ها مشکلات خود را ارائه کرده و راهکارهایی ارائه کنند، در صورت امکان پیاده‌سازی آن، با اقدامات خود از آنها حمایت می‌کنیم.

 

وی تصریح کرد: همه باید در این زمینه تلاش کنند و کانون‌های مساجد نیز باید با ارائه طرح‌های مناسب، زمینه اجرایی شدن فعالیت‌های فرهنگی را فراهم کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 351554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha