ایجاد فضای همکاری میان مدیران مهمترین اولویت‌ دولت تدبیر و امید است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان گفت: ایجاد فضای همکاری و همدلی میان مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف از جمله مهمترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی اکبر آقایی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان مراوه تپه بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها با مجموعه فرمانداری تأکید کرد و افزود: مدیریت جدید فرمانداری مراوه تپه باید با استفاده از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان، برای اجرای برنامه‌های دولت تلاش ویژه داشته باشد.


وی ادامه داد: یقیین داریم مدیریت جدید می‌تواند اهداف کلان دولت تدبیر و امید را در راستای توسعه مراوه تپه محقق کند.


اسماعیل تاجی، فرماندار جدید مراوه تپه نیز پس از دریافت حکم خود طی سخنانی اظهارداشت: تلاش خواهیم کرد با تعامل، هم فکری، همت و بزرگواری مردم مراوه تپه، قدمی در راه توسعه و پیشرفت این شهرستان برداریم و در جهت تحقق یک شهرستان نمونه اهتمام ورزیم.


وی افزود: همه ما باید تلاش کنیم و برای پیشبرد امور دست به دست هم دهیم و در جهت ایجاد زندگی بهتر برای توده‌های مردم قدم برداریم.


فرماندار جدید مراوه تپه بیان کرد: دست یاری به سوی همه مسئولان، اصناف و اقشار مردم دراز می کنم تا بتوانم در دولت تدبیر و امید خدمت صادقانه و بی ریا داشته باشم.


به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، در آیینی با حضور مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان مراوه تپه برگزار شد.


در این آیین که با حضور جمعی ازعلما و روحانیون، روسای ادارات و مسئولان این شهرستان و اقشارمختلف مردم برگزار شد، اسماعیل تاجی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معارفه شد و از زحمات اسکندر اسکندری فرماندار پیشین تقدیر بعمل آمد.


پایان پیام/

کد خبر 351556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha