رسانه ها باید در فعالیت های خود استقلال مالی داشته باشند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد، بر لزوم استقلال مالی رسانه ها در فعالیت های رسانه ای تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، داود پاک طینت، مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد، ظهر امروز(19 اسفند) در گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های استان، با اشاره به فرا رسیدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا بر لزوم بزرگداشت این روز در تمامی دستگاه ها و ادارات استان تاکید کرد و گفت: هیچگاه نباید از یاد و نام شهدا در برنامه ها و فعالیت خود غافل باشیم.

 

وی با تاکید بر لزوم ارتباط بین روابط عمومی ها با رسانه اظهار داشت: در جهان امروز ارتباط با رسانه نوعی دانش است که مسئولان و کارشناسان روابط عمومی ها باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند.

 

وی به روز بودن اطلاعات و معلومات را یکی از شاخصه های روابط عمومی فعال دانست و افزود: در حال حاضر روابط عمومی دارای کارکردهای خاصی بوده و به یک واحد تخصصی در ادارات و دستگاه ها تبدیل شده است.

 

پاک طینت، روابط عمومی را به چراغ سن تشبیه کرد و گفت: اگر چراغ روی سن خاموش باشد هیچ مدیری نمی توان فعالیت های خود را هر چقدر هم که گسترده باشد به اطلاع دیگران برساند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با شاره به رسانه ها اضافه کرد: رسانه ها باید در فعالیت های خود از استقلال مالی برخوردار باشند تا صاحبان آگهی نتوانند بر قلم آن ها تاثیر بگذارند.

 

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد، خاطر نشان کرد: رسانه ها باید در اخبار خود به جو حاکم، صاحبان آگهی و ایدئولوژی حاکم توجه داشته باشند.

 

وی یکی از مهم ترین کارکرد های رسانه ها را آگاهی بخشی به مردم دانست و اظهار داشت: رسانه ها باید دولت را در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها یاری کنند تا این طرح به خوبی در کشور اجرا شود.

 

پاک طینت، با اشاره به قدرت بالای رسانه ها در جامعه افزود: روابط عمومی های دستگاه های باید از این قدرت استفاده کرده و از آنها جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم استفاده کنند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 351604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha