کانون های مساجد پایگاه عظیمی برای ارتقا سطح فکری و اندیشه ای جوانان

خبرگازری شبستان: مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: کانون های مساجد پایگاه عظیمی برای ارتقا سطح فکری و اندیشه ای و عملیاتی جوانان هستند.

اردشیر محمودی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی، صبح امروز (20 اسفند)، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر گفت: مسجد در هر منطقه ای پایگاه عظیمی برای ارتقا سطح فرهنگی جامعه و جوانان هستند.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: کانون های مساجد پایگاه عظیمی برای ارتقا سطح فکری و اندیشه ای و عملیاتی جوانان هستند.

 

وی افزود: ما باید به بهترین نوع از این ظرفیت استفاده ببریم و موضوعات دینی در غالب اشکال هنری و به صورت فرم و محتوا را به جوانان عرضه کنیم تا پذیرای آن باشد.

 

محمودی تصریح کرد: محتوای فرهنگ دینی ما محتوای غنی ای از مبانی اسلامی است که ما باید بتوانیم این محتوا را در هنر خود جا دهیم و به جوانانی که به کانون های مساجد مراجعه می کنند عرضه کنیم.

 

وی عنوان داشت: 31 کانون فرهنگی و هنری اکنون در مساجد این شهرستان فعال است که باید همه با تلاش هم ارتقا کمی و کیفی به این کانون ها ببخشیم.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت کانون های فرهنگی وهنری مساجد، عنوان کرد: امیدوار هستیم کانون های مساجد بتوانند منویات مورد نظر مقام معظم رهبری را در راستای ساماندهی فعالیت های فرهنگی و هنری تحقق ببخشند.

 

پایان پیام/

کد خبر 351731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha