خلاقیت در کانون های فرهنگی هنری موجب جذب جوانان به مساجد می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: یکی از عواملی که موجب می شود تا جوانان به مساجد جذب شوند، خلاقیت و نوآوری در کانون های مساجد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی عصر روز گذشته (19 اسفند) در دیدار با امام جمعه الوند بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در جذب جوانان به مساجد دارند و از همین رو توجه به این مجموعه بسیار اهمیت دارد.
 

وی ادامه داد: یکی از عواملی که موجب می شود تا جوانان به مساجد جذب شوند، خلاقیت و نوآوری در کانون های مساجد است از این رو باید این مهم در دستور کار کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار گیرد.
 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: مساجد دارای ظرفیت و کارکرد بالایی هستند که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم تا بیشترین بهره را از این مکان مقدس و در واقع خانه های خدا ببریم.
 

وی عنوان کرد: مساجد ما مجتمع فرهنگی هستند که با خوش فکری جوانان می توانند تأثیر بسزایی در رشد و فرهنگ جامعه بگذارند از این رو باید اجرای برنامه های فرهنگی در مساجد مورد توجه باشد و در واقع با توجه به نیازهای هر منطقه این برنامه ها اجرا شود.
 

حجت الاسلام رمضانی تأکید کرد: لازم است در همه مساجد کانون های فرهنگی هنری تأسیس شود و ادامه حیات کانون ها نیز جذب جوانان و رونق فعالیت های فرهنگی در این مجموعه است.
 

وی یادآور شد: در حال حاضر در استان قزوین 225 کانون فرهنگی هنری مساجد فعالیت دارند که از این تعداد 115 کانون روستایی و 110 کانون شهری است و همچنین 17 کانون تخصصی در سطح استان نیز وجود دارد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 351778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha