بهره مندی بیش از 12 هزار مددجوی لرستانی از آموزش های فنی و حرفه ای

خبرگزاری شبستان: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان لرستان، از بهره مندی بیش از 12 هزار نفر از مددجویان لرستانی از آموزش های فنی و حرفه ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از لرستان، علی نجات آفتابی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان لرستان، گفت: آموزش های فنی حرفه ای گامی موثر در راستای ارتقاء سطح آگاهی مددجویان و در نهایت ایجاد اشتغال آنان به همراه دارد در این راستا کمیته امداد استان با تعاملی که با سازمان فنی و حرفه ای دارد در طول سال اقدام به برگزاری دوره های متفاوتی جهت ایجاد اشتغال برای مددجویان می نماید.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان لرستان، در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 12 هزار و 106 نفر از مددجویان لرستانی از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شده اند، تصریح کرد: در این راستا تعداد سه هزار و 539 نفر از آموزش های بلند مدت، هفت هزار و 316 نفر از آموزش های کوتاه مدت، یک هزار و 148 نفر از دوره های حرفه آموزی و تعداد 103 نفر از دوره های استاد و شاگردی بهره مند شده اند.

 

آفتابی، در ادامه با بیان اینکه برای یک هزار و 538 نفر از مددجویان نیز کاریابی انجام شده است، افزود: بالغ برشش میلیارد و 400 میلیون ریال طی 11 ماهه گذشته از سال جاری برای برگزاری این دوره ها هزینه شده است.

 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان لرستان، وی اذعان داشت: این دوره های آموزشی در 40 رشته آموزشی شامل رایانه، خیاطی، نظام پرستاری، نگین تراشی، فرش و تابلو فرش، آرایشگری، جوشکاری و.. می باشد.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان لرستان اظهار کرد:این مددجویان پس از دریافت گواهی پایان دوره می توانند با توجه به استعداد و توانایی خود در شغل مورد نظر مشغول به کار شوند.


پایان پیام/
 

کد خبر 351836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha