نیت خالص امام(ره) و دعای مستضعفین عوامل اصلی در حفظ نظام می باشند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان یزد، از نیت خالص حضرت امام خمینی(ره) و دعاهای مستضعفین و نیازمندان به عنوان عوامل اصلی حفظ انقلاب اسلامی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد، روز گذشته(21 اسفند) در دیدار با حسین نبی لو دبیر شورای مرکزی زکات کشور، از کمیته امداد به عنوان یکی از دستاوردهای شاخص انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: فعالیت های صورت گرفته در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در راستای رسیدگی و کمک به محرومان و نیازمندان ارزشمند می باشد.

 

وی خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه را کاری بسیار ارزشمند دانست و افزود: اگر این خدمت به نیازمندانی باشد که از هیچکدام از دستگاه های حمایتی استفاده نمی کنند دارای ارزش بالاتری می باشد.

 

آیت الله ناصری، با بیان اینکه امام خمینی(ره) توجه ویژه ای به رسیدگی به امور محرومان و مستمندان داشته اند تصریح کرد: نیت خالص حضرت امام خمینی(ره) و دعاهای مستضعفین و نیازمندان برای این نظام دو عامل اساسی حفظ این انقلاب تاکنون بوده است.

 

در ادامه این دیدار حسین نبی لو دبیر شورای زکات کشور نیز با اشاره به جایگاه مردم استان یزد در بحث کمک به محرومان و نیازمندان اظهار داشت: استان یزد در چند سال اخیر با تلاش هایی که در زمینه جمع آوری زکات واجب و مستحب انجام داده است جزو استان های برتر در این زمینه محسوب می شود.

 

وی تصریح کرد: در سال جاری مبلغ 254 میلیارد تومان زکات واجب و مستحب در سطح کشور جمع آوری شده است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 352422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha