گلستانی ها 4 میلیارد و 391 میلیون ریال در جشن نیکوکاری کمک کردند

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان از جمع آوری 4 میلیارد و 391 میلیون ریال کمک‎های مردمی در جشن نیکوکاری سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، اسدالله بابازاده، معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان در خصوص آمار اولیه جمع‎آوری کمک‎های مردمی در جشن نیکوکاری سال جاری اظهار داشت: تا به امروز 4 میلیارد و 391 میلیون ریال کمک‎های مردمی در جشن نیکوکاری سال جاری جمع‎آوری شده است.


وی خاطرنشان کرد: از کل این مبلغ 2 میلیارد و 638 میلیون ریال مربوط به کمک‎های جمع‎آوری شده از پایگاه‎های کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح استان گلستان است.


به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد گلستان، بابازاده افزود: در طرح مسجد محوری نیز میزان 466 میلیون ریال و در آموزش و پرورش که پایگاه‎های امداد در مدارس استان گلستان فعال شدند یک میلیارد و 203 میلیون ریال کمک‎های مردمی جمع‎آوری شده است.


وی گفت: جمع کمک‎های نقدی مردم در جشن امسال تا به امروز 314 میلیون تومان و کمک‎های غیرنقدی نیز 124 میلیون تومان بوده است.


پایان پیام/

کد خبر 352266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha