جمع آوری بیش از 6 میلیارد ریال کمک در جشن نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد از جمع آوری بیش از 6 میلیارد ریال کمک های مردمی در جشن نیکوکاری سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، ارسلان جلال فرد، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (25 اسفند) به خبرنگاران، گفت: جشنواره نیکوکاری در آستانه سال نو با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان جامعه برگزار می شود.

 

وی با اشاره به این که جشن نیکوکاری در سال جاری با حضور باشکوه دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در روزهای 14، 15 و 16 اسفند ماه در مدارس، میادین شهر و میعادگاه های نماز جمعه برگزار شد، گفت: هفته احسان و نیکوکاری فرصت مناسبی است تا همه با هم به یاری اقشار نیازمند بشتابیم.

 

جلال فرد افزود: در همین راستا در سال جاری در قالب این جشن بیش از یک میلیارد و 624 میلیون ریال به صورت نقدی و 4 میلیارد و 501 میلیون ریال نیز به صورت غیرنقدی جمع آوری شد.

 

این مسئول با اشاره این که در مجموع تاکنون بیش از 6 میلیارد ریال کمک های مردم نوع دوست استان در جشن نیکوکاری امسال جمع آوری شده است، گفت: این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 60 درصد افزایش داشته است.

 

جلال فرد با بیان این که این افزایش نشان از اعتماد مردم به کمیته امداد و نهادینه شدن فرهنگ انفاق و احسان در جامعه است، اظهار داشت: روند جمع آوری کمک های مردمی همچنان ادامه دارد.

 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کمک های مردمی جمع آوری شده از محل جشنواره نیکوکاری در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نیازمندان خواهد رسید.

 

جلال فرد از صدا و سیمای مرکز استان، آموزش و پرورش، بسیج و سایر اداراتی که کمیته امداد را در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشنواره نیکوکاری یاری کرده و همچنین از اقشار مختلف مردم به خاطر حضور پرشور در این جشن برای کمک به نیازمندان تقدیر و تشکر کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 353332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha