روز بزرگداشت شهدا در دبیرستان علوم و معارف اسلامی استان مرکزی

خبرگزاری شبستان:‌ مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدار استان مرکزی از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا در این دبیرستان خبر داد.

معصومه صدرایی، مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدار استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اعلام این خبر گفت: این مراسم با هدف تکریم و گرامیداشت شهدا به مناسبت روز بزرگداشت شهدا امروز (21اسفند)برگزار شد.


وی افزود: تکریم و بزرگداشت شهدا مایه برکت و اقتدار کشور است و از برکت خون شهدا ما امروزه سربلند و عزتمند در همه امور رو به پیشرفت و ترقی در حرکت هستیم و لحظه ای نباید از جانفشانی های رزمندگان و شها غافل شویم.


‌ مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدار استان مرکزی اظهار کرد:‌ در این مراسم دانش آموزان آثار شعر،‌ قطعه ادبی و مقالات خود را با موضوع ایثار و شهادت جهت شرکت در مسابقه ای که به همین منظور از سوی آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار شده است ارائه کردند.


صدرایی ادامه داد: با توجه به برگزاری کنکور 93اعتکاف علمی نوروزی ویژه دانش آموزان پایه چهارم این دبیرستان به مدت هفت روز از پنجم تا یازدهم فروردین ماه سال 93 از صبح تا بعد ازظهر در این دبیرستان برگزار می شود.


وی از دیگر برنامه های این دبیرستان به تهیه هفت سین قرآنی اشاره کرد و افزود: نوروز امسال مصادف با ایام فاطمیه سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) است و از این رو دبیرستان اقدام به تهیه سفره های هفت سین قرآنی و توزیع بین دانش آموزان کرده است تا ایام شهادت بزرگ بانوی دو عالم در پس شادی ها و مراسم نوروز کمرنگ نشود.


به گفته وی هم اکنون در چهار پایه اول تا چهارم دبیرستان دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدار استان مرکزی 70 دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.


پایان پیام/
 

کد خبر 352242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha