جشنواره استانی شعر یاس های منتظر در یزد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری عهد، از برگزاری جشنواره استانی شعر یاس های منتظر در یزد خبر داد.

محمد صمصامی مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری عهد کانون تخصصی مهدویت استان، از برگزاری جشنواره استانی شعر یاس های منتظر توسط این کانون خبر داد و به خبرنگار شبستان از یزد گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره تا 5 فرورین فرصت دارند آثار خود را به آدرس این کانون واقع در خیابان سلمان، کوچه گازرگاه کانون و فرهنگسرای مهدویت و یا به پست الکترونیک yashaiemontazer@chmail.ir ارسال کنند.

 

وی زمان برگزاری این جشنواره را 12 فروردین اعلام کرد و در تبیین شرایط شرکت کنندگان افزود: شرکت دراین جشنواره برای عمومی آزاد می باشد و هر شرکت کننده تنها می تواند 2 اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کند.

 

وی با بیان اینکه موضوع جشنواره از اسم آن مشخص می باشد تصریح کرد: بدیهی است به اثار ارسال شده به غیر از مضامین تلفیقی از فاطمیه و انتظار ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری عهد گفت: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دتی این کانون مراجعه و یا با شماره 09130994039 تماس حاصل کنند.

 

وی با بیان اینکه جشنواره شعر استانی شعر یاس های منتظر به همت فرهنگسرای مهدویت و کانون فرهنگی و هنری عهد برگزار می شود افزود: نهاد کتابخانه های عمومی وبسیج هنرمندان استان وهمچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزد نیز در اجرای این جشنواره همکاری دارند.

 

پایان پیام/

کد خبر 352335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha